ГоловнаМій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSП`ятниця, 16.11.2018, 22:58

Олексіївська ЗОШ І-ІІІ ступенів Краснокутської районної ради Харківської області

*ВІТАЄМО ВАС НА НАШОМУ САЙТІ!*ВІТАЄМО ВАС НА НАШОМУ САЙТІ!*ВІТАЄМО ВАС НА НАШОМУ САЙТІ!*
Меню сайту
ІНФОРМЕР
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 58
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

Гурткова робота

Картинка   

 

 

                      

 

 

 

Щодо використання у 2018/2019 навчальному році

навчальних програм з позашкільної освіти

     Викачати з сервера

 

              

Графік роботи гуртків на 2018/2019 навчальний рік

з/п

Назва гуртка

Класи

Дні тижня

Керівник

Пн

Вт

Ср

Чт

Пт

1

«Культура мовлення і спілкування»

5-9

 

 

15.15-17.15

15.15-17.15

 

Сербіна В.А.

3

«Мистецтво нашого народу»

3

 

 

 

13.35-14.15

(2-й, 4-й)

 

Івахненко О.М.

4

«Акторська майстерність»

11

 

 

 

 

15.20-16.20

(2-а, 4-а)

Дерій В.Л.

6

«Здоровим будь»

2

 

 

 

 

13.35-14.15

(2-а, 4-а)

Білик Л.І

7

«Кобзарознавство»

5-11

 

 

15.20-16.20

(2-й, 4-й)

 

 

Свистун Ю.М.

8

«Геометричне моделювання»

8

 

 

15.20-16.20

(2-й, 4-й)

 

 

Драна Т.Г.

9

«Цікава інформатика»

6

 

 

 

15.20-16.20

(2-й, 4-й)

 

Тільна І.В.

10

«Основи ораторського мистецтва»

7-11

 

 

 

15.20-16.20

(2-й, 4-й)

 

Скрипник С.М.

12

«Декоративно-ужиткове мистецтво»

4

 

 

 

13.35-14.15

(2-й, 4-й)

 

Матерновська В.В.

13

«Волейбол»

6-9

15.20-16.20

(1-й, 2-й)

 

 

 

 

Фартушко І.Ю.

13

Спортивний

3-7

 

15.20-16.20

(2-й, 4-й)

 

 

 

Свистун Ю.М.

14

Військово-спортивний (стрілецький)

8-11

 

15.20-16.20

(1-й, 2-й)

 

 

 

Свистун Ю.М.

                         

                                                                                                                                                  
КЕРІВНИКУ ГУРТКА НА ЗАМІТКУ

 Педагогічні прийоми :

Лови помилку - пояснюючи матеріал, керівник навмисно допускає помилку. Гуртківці заздалегідь попереджені про це. Навчіть їх реагувати на помилку, заохочуйте їх увагу! Керівник має прагнення, щоб діти не тільки помітили помилку, зрозуміли „помилконебезпечне" місце, але й знали правильну відповідь, гуртківці уважно слідкують за виконанням завдання і коментують, які помилки зроблені, чому, і як треба робити правильно.

 Відстрочена відгадка - на початку заняття керівник дає загадку (дивовижний факт), відгадку до якого, ключ до розуміння буде надано в процесі заняття. Інший варіант - загадку дають в кінці заняття, щоб гуртківці мали нагоду обміркувати її вдома і на початку наступного заняття вислухати висновки і дати вірну відповідь, вірне тлумачення дивовижного факту.

 В практиці художньої студії при вивченні законів кольористики педагог запропонував гуртківцям порозміркувати, чому одяг людей влітку переважно світлих кольорів. Ця загадка стала приводом до подальшої розмови про теплі і холодні тони кольору та інші тонкощі кольористики.

Фантастичне припущення - керівник доповнює реальну ситуацію фантастикою. Цей прийом дає можливість подивитися на звичні речі з незвичної точки зору.

 Наприклад, керівник ансамблю бального танцю запропонувала гуртківцям уявити виконання „Вальсу" членами ансамблю на дискотеці. Це стало приводом до обговорення теми „Сценічна і глядацька культура" в зацікавленій атмосфері діалогу.

Щедра оцінка - заохочувальний прийом для невпевнених в собі дітей. Оцінюємо словом, інтонацією, жестом, Використання цього прийому підбадьорює гуртківців, створює позитивний емоційний настрій, стимулює процес навчання. На цьому тлі найменші успіхи дитини помічаються, авансуються майбутні успіхи, підтримується інтерес дитини до занять. Для учня з завищеною самооцінкою „щедру оцінку" слід застосовувати обережно і помірковано.

Дитяче журі - керівник дає можливість гуртківцям не тільки оцінити роботу товаришів, але й розвивати вміння дітей аналізувати, відбирати вагомі критерії оцінки, обґрунтовувати свої висновки. Цей прийом широко використовується у гуртках декоративно-приладного напрямку, коли в колективі обговорюють, які роботи надати на виставку.

Здивуй - цей прийом перегукується з прийомом „Фантастичне припущення" - керівник знаходить таку точку зору, при якій буденне стає дивовижним. Цей прийом збуджує увагу дітей не тільки на заняттях, але й може мати „пролонговану" дію впродовж тривалого часу після заняття, чим більш частіше і різноманітніше він застосовує саме цей прийом.

Ідеальна оцінка - учням пропонуються самим поставити собі оцінки за виконану роботу, за підсумками одного заняття. Це показовий прийом з точки зору оцінки вимогливості керівника до гуртківців. Як правило, критерії оцінювання учнів орієнтовані на рівень вимог керівника, і це може стати приводом для роздумів керівника щодо корекції своєї роботи.

 Рейтинг - завершуючи роботу, гуртківець сам ставить собі оцінку. За ту саму роботу оцінку ставить і керівник. Цей прийом зорієнтовує дітей на правильні критерії оцінювання роботи (right - від англ. - правильно) і привчає до регулярного оцінювання своєї праці.

Приваблива мета - перед гуртківцями ставиться проста, розумна і приваблива для них мета, досягаючи якої вони опановують навчальні завдання, що запланував педагог.  „Приваблива мета" може бути розрахована на одне заняття, на певну частину заняття, на один вид роботи тощо.

Навчи іншого - кожен гуртківець має змогу виступити в привабливій для себе ролі вчителя, наставника. Це активізує гуртківців, заохочує їх до сумлінного виконання навчальних завдань. Іноді пояснення товариша сприймаються більш прийнято, ніж пояснення керівника.

Хто краще - момент змагання, як засіб активізації уваги, навчальної активності завжди був дієвим. Форма проведення змагання віддається на розсуд керівника. Змагання „Хто краще" може бути присутнім в роботі гуртка як окремий момент заняття, а може стати формою проведення всього заняття, як підбиття підсумків, вивчення цілої теми, опанування всього концертного номеру.

Роби, як я - з першого погляду виконання будь-яких дій чітко за керівником або призначеним керівником гуртківцем не несе в собі елементу творчості - механічно та обіграна ситуація щодо повторення дій, рухів стане для учнів цікавою. (Наприклад: уявити, що ви перед дзеркалом, а в якості „дзеркала" виступає керівник або гуртківець, Або обіграти ситуацію з кінозйомкою - всі дії фіксуються в уповільненому темпі.).

Точка зору - привчає гуртківців аналізувати, оцінювати, аргументувати свої думки. В гуртках образотворчого і декоративно-прикладного напрямку цей педагогічний прийом найбільш широко вживаний. Він стає в нагоді при обговоренні закінчених робіт, при оформленні виставок. Іноді керівники обігрують цей прийом, поділивши групу на два табори опонентів, які по черзі висловлюють свою думку. Застосування цього прийому сприяє розвитку комунікативних навичок у дітей, вчить логічно вибудовувати аргументи, культурі спілкування.

                                                   

Оформлення конспекту гурткового заняття

Тема заняття:____________________________________________________________ .

Освітньо-виховні завдання:_______________________________________________ .

Навчальна мета:

1. Забезпечити засвоєння знань про..____________________________ .

2. Узагальнити знання учнів про... _____________________________ .

3. Продовжити формувати уявлення про основні біологічні явища:

3.1.  пристосування організмів до середовища життя;

3.2.  взаємозв'язок будови та функцій;

3.3.  удосконалення будови та життєдіяльності у процесі історичного розвитку.

Розвивальна мета:

1. Розвивати творчу активність, пізнавальні інтереси учнів.

2. Продовжити формувати вміння:

  • працювати з малюнками, таблицями, додатковою літературою, складати план, проводити досліди, вести спостереження за рослинами, тваринами тощо:
  • порівнювати, узагальнювати, робити висновки.

 3. Поглибити знання про...

Виховна мета:

  • світоглядна (сприяти формуванню в учнів уявлення про історичний розвиток світу, зв'язок теорії із практикою);
  • екологічна (переконати учнів у необхідності охорони довкілля; формувати екологічний світогляд; забезпечити розвиток основ);
  • профорієнтаційна (ознайомити учнів із професіями, пов'язаними з використанням знань із біології в народному господарстві);
  • світоглядна (сприяти формуванню в учнів уявлення про історичний розвиток світу, зв'язок теорії із практикою);
  • етична (сприяти формуванню етичних взаємин у колективі (доброзичливості, взаємодопомоги, справедливості);
  • естетична (розвивати в учнів почуття прекрасного, почуття художнього смаку, уміння пізнавати і створювати прекрасне).

Терміни та поняття (у тому числі додаткові до цієї теми): ________________________________ .

Міжпредметні зв'язки: ______________________________________________________________ .

Тип заняття (засвоєння нових знань, умінь та практичних навичок; формування вмінь та навичок; застосування вмінь та навичок; узагальнення; комбінований): ______________________ .

Форма заняття: ____________________________________________________________________ .

Методи та прийоми:

  1. Інформативно-рецептивний:
    • мовний (розповідь, бесіда, інструктаж, робота з довідковою літературою);
    • наочний (демонстрація предметів, явищ, посібників);
    • практичний (робота на ділянці, у теплиці, лабораторії, практична робота, екскурсія, експедиція, похід).
  2. Репродуктивний (ігри, вікторини, теми).
  3. Пошуковий (евристична бесіда, творчий, групові форми роботи, взаємопов'язані запитання).
  4. Навчально-дослідницький (дослідницька робота, спостереження, самостійна творча робота – реферати, статті, доповіді).

Обладнання: таблиці, плакати, саморобні посібники, ксерокопії, схеми, моделі, муляжі, гербарії, живі рослини, тварини, технічні засоби навчання, роздатковий матеріал, діаграми, демонстраційний матеріал, виставка літератури).                                                Хід заняття

  1. Вступна частина:
    • організація гуртківців до навчання;
    • визначення освітньо-виховної та розвивальної мети заняття;
    • обговорення попередньої теми.
Годинник
Архів записів
ПОШУК
Корисні посилання
Нова українська школа

Національна дитяча гаряча лінія

Національна дитяча гаряча лінія

МОН України

Департамент науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації

Портал Академії
Краснокутська районна державна адміністрація

Краснокутська районна рада

Відділ освіти Краснокутської районної державної адміністрації

Освітній портал ПЕДАГОГІЧНА ПРЕСА

МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ

УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ

Харківський регіональний центр оцінювання якості освіти


Copyright MyCorp © 2018