ГоловнаМій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSЧетвер, 29.02.2024, 00:35

Олексіївський ліцей Краснокутської селищної ради Богодухівського району Харківської області

*ВІТАЄМО ВАС НА НАШОМУ САЙТІ!*ВІТАЄМО ВАС НА НАШОМУ САЙТІ!*ВІТАЄМО ВАС НА НАШОМУ САЙТІ!*
Меню сайту
ІНФОРМЕР
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 85
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

УРОКИ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ПРОВОДЯТЬСЯ НА ПЛАТФОРМІ ZOOM ЯК СПІЛЬНОЇ ДЛЯ ЗАКЛАДУ 

 

НАКАЗ МОНУ від 08.09.2020 №1115 "Деякі питання організації дистанційного навчання"

 

Інструкція з використання порталу "Нові знання" NZ.UA.Учні і батьки.

ПОЛОЖЕННЯ

про дистанційну форму здобуття загальної середньої освіти в Олексіївському ліцей

 

Розклад дзвінків під час дистанційного навчання

 

Розклад уроків під час дистанційного навчання

Для комунікації з батьками у закладі використовуються електронна пошта, вайбер, телеграм, месенджер, відеозв'язок ZOOM.

        Платформи для дистанційного навчання

Для організації освітнього процесу задіяні онлайн сервіси Google, платформа для онлайн-занять Zoom та соціальні месенджери. Електронні журнали та щоденники учнів розміщені на електронній освітній платформі «Нові знання».

Під час дистанційної форми навчання для спільної роботи вчителів та здобувачів освіти у закладі використовуються такі платформи:  Kahootonlinetestpad – конструктор тестів, опитувань, кросвордів, ігор та комплексних завдань; learningapps – готові навчальні вправи та інструменти для створення тестів,завдань;На Урок, Всеосвіта – інструменти для створення тестів, завдань, віртуальна дошка Padlet як інструмент візуалізації, матеріали Всеукраїнської школи онлайн.

                                                                         

 

       Пам’ятка для учнів під час дистанційного навчання

І. Облаштуй своє домашнє навчальне середовище.

  • Організуй робоче місце: кожний підручник, зошит, інше навчальне та канцелярське приладдя мусять мати своє постійне місце.
  • Дотримуйся правила, що предмети, якими ти користуєшся щодня, повинні знаходитися «під рукою», щоб під час роботи не витрачати час на пошук.
  • На стіні перед очима варто розмістити невелику дошку з розкладом занять та іншою оперативною інформацією.
  • Зовнішній вигляд також має значення.
  • Візьми собі за правило щовечора прибирати залишки денних занять і готувати стіл і приладдя на завтра.

ІІ. Самоорганізація навчання .

  • Робочий день починати відповідно розкладу уроків.
  • Важливо мати чітко визначені робочі години для виконання завдань онлайн (один і той же час, в основному в денні години).
  • Роби перерви  між виконанням уроків.
  • Дистанційне навчання здійснюється у двох режимах синхронному (всі учасники освітнього процесу одночасно перебувають у веб – середовищі) чи асинхронному (освітній процес здійснюється за зручним для вчителів та учнів графіком).
  • Пам’ятай  у синхронному режимі усі учні долучаються до уроку (відсутнім можна бути тільки з поважних причин (хвороба, технічні причини), але заздалегідь попередити вчителя або класного керівника.
  • Асинхронному режимі навчання учень/учениця може працювати у власному темпі та в зручний для себе час дотримуючись  терміну здачі роботи.
  • Роботи  приймаються до  17:00, субота та неділя вихідні дні.
  • Онлайн консультацію можна отримати під час відведеного уроку за розкладом.

ІІІ Самоорганізація в виконанні навчального матеріалу.

  • Пам’ятай про академічну доброчесність.
  • Складай розклад усіх своїх занять на тиждень у вигляді шаблон – графіка – так ти будеш бачити перспективу.
  • Виконуй завдання своєчасно, не відкладай на «потім».
  • У виконані завдання дотримуйся чіткої інструкції від вчителя.

ІV. Співпраця, підтримка, самоаналіз результатів та досягнень.

  • Правила поведінки  на онлайн – уроці: відео можеш не вмикати, але на аватарці фото учня, нік  – його прізвище та ім’я. Коли вчитель пояснює, мікрофон учня вимкнутий. Почнеться обговорення – і вчитель запропонує ввімкнути мікрофони. В чаті вести спілкування відповідно до теми, задавати запитання по суті уроку .

V.Памятай !!!! Чітко дотримуйся складенного режиму дня, хоч би як непросто це було. Докладай зусиль, щоб не відхилятися від нього.

  • Через 21 день життя за розпорядком стане нормою, перейде надалі у звичку. А ще допоможе виробити силу волі.

 

                             Рекомендації для батьків

1. СКЛАСТИ ЧІТКИЙ РЕЖИМ ДНЯ

Стабільність і зрозумілість – це те, що для дітей створює якусь зону безпеки. Адже, саме в безпеці діти прагнуть розвиватися, вчитися і пізнавати світ. Складіть новий режим дня для дитини. Розмістить його на видному місці, намагайтеся дотримуватися його (підйом в один і той же час, перерви, прийом їжі тощо). Режим позитивно позначається і на нервовій системі дитини.

2. ОРГАНІЗУВАТИ РОБОЧУ ЗОНУ

Якщо немає своєї кімнати, то хоча б свій куточок (обов’язково ввімкнений екран монітору чи телефону та наявні навушники). Де будуть ТІЛЬКИ потрібні для «цього» уроку матеріали. Усі зайві предмети, що відвертають увагу, доцільно прибрати. Також на працездатність дитини впливає світло. Яскраве і холодне освітлення стимулює мобілізацію систем організму і підвищує пильність.

3. ПОДБАТИ ПРО ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД

Дитина не повинна сидіти в піжамі. Вона і так навчається вдома (у дітей будинок не асоціюється з навчальною діяльністю, а більше з відпочинком). Учневі буде значно простіше надіти на себе «роль учня» і «переключитися» на заняття, якщо він буде одягнений у відповідний (асоціюється з навчанням) одяг.

4. ДОТРИМУВАТИСЯ РОЗКЛАДУ ЗАНЯТЬ

Фокус уваги школяра на відеоконференції/уроці 20-30 хвилин. Не більше. Дитина докладає чимало зусиль, аби сконцентруватися і зрозуміти, що їй через екран намагаються донести. Енергії витрачається більше, ніж на звичайному уроці. Тому вкрай важливо, аби діти перемикали свою увагу і відпочивали між уроками (по можливості не в гаджетах).

5. МОТИВУВАТИ І ПОМІЧАТИ УСПІХИ

Не змушуємо дитину, а мотивуємо! Спробуйте переконати дитину в тому, що система примусу відходить в минуле. Кожна людина в сучасному світі розуміє ту міру відповідальності за своє життя, яку вона несе. Ніхто не допоможе тобі стати освіченою і успішною людиною, якщо ти сам не захочеш і не навчишся цього.

Дистанційна освіта дає унікальний шанс довести самому собі, чого ти вартий. Але батьки повинні усвідомлювати, що такий рівень відповідальності за своє життя дитина отримує з часом. І головна мета батьків – допомогти своєму школяреві це зрозуміти і створити максимально комфортні умови для того, щоб він зміг оволодіти навичками онлайн-навчання.

 

10 правил безпечного користування інтернетом

1. Використовуйте надійний пароль - комбінуйте букви, цифри та інші символи.

2. Не вірте всьому, що читаєте - завжди перевіряйте достовірність джерела.

3. Не викладайте особисту інформацію про себе, своїх рідних, друзів і знайомих в Інтернеті.

4. Не ховайтеся за анонімністю екрану комп'ютера. Не кажіть того, що не могли б сказати людині в обличчя.

5. Подумайте двічі, перш ніж поширити будь-яку інформацію. Як і в житті, потрібно думати про наслідки того, що говориш.

6. Не поширюйте в Інтернеті контент незаконного або непристойного змісту.

7. Переконайтеся, що ваш профіль у соціальній мережі закритий від сторонніх (перевірте налаштування безпеки).

8. Додавайте "у друзі" тільки тих, кого дійсно знаєте: навіть якщо це друзі ваших друзів, але особисто ви не знайомі, краще зайвий раз перестрахуватися.

9. Вашим друзям слід питати вашого дозволу, перш ніж завантажувати фотографії з вами або позначати вас на фотографіях в соціальних мережах. Не бійтеся сказати їм про це, і самі теж дотримуйтесь цього правила.

10. Не переходьте за посиланнями, прикріпленим в імейл-повідомленнях – безпечніше вводити адресу в рядок браузера самому.

 

 

 

Годинник
Архів записів
ПОШУК
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

Національна дитяча гаряча лінія

Національна дитяча гаряча лінія

Відділ освіти Краснокутської районної державної адміністрації

Краснокутська селищна рада


Copyright MyCorp © 2024