ГоловнаМій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSЧетвер, 16.05.2024, 06:56

Олексіївський ліцей Краснокутської селищної ради Богодухівського району Харківської області

*ВІТАЄМО ВАС НА НАШОМУ САЙТІ!*ВІТАЄМО ВАС НА НАШОМУ САЙТІ!*ВІТАЄМО ВАС НА НАШОМУ САЙТІ!*
Меню сайту
ІНФОРМЕР
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 85
Розділи
Мої статті [84]
25-річчя виведення радянських військ з Афганістану [0]
До 200-річчя від дня народження Тараса Шевченка [0]
Масова робота [41]
Відкриті уроки [9]
Відкриті уроки
Методична робота [13]
Документація
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Масова робота

Літературний калейдоскоп

Літературний калейдоскоп
"Її величність - 
українська книга"

   

Мета:  розширити знання учнів про книгу як історичну пам’ятку людства; сприяти виховання культури читання в родині; дати інформацію про цікаві новинки української літератури, що надійшли до шкільної бібліотеки; виховувати любов та повагу до української книги, читання, бережливе ставлення до неї.

Обладнання: виставки книг» Знайомтесь: новинки в шкільній бібліотеці», «Кращі книги – дітям».

                                          Х І Д    З А Х О Д У .

    1. Відкриття заходу.

 

                  Книга – учитель, книга – наставник,

                  Книга – близький наставник і друг.

                  Розум, ніби струмок , висихає,

                 Якщо ти випустиш книгу з рук.

  Добрий день, любі діти! Українську книгу називають джерелом знань, скарбницею людської мудрості, великим дивом, що відкриває двері у світ науки, культури, мистецтва… З нею можна поринути у далеке невідоме минуле, зрозуміти сучасність, розкрити таємницю людської душі, пізнавати істину…

    Це – книга. Невелика прямокутна річ, яку так легко взяти в руки.

    Розкриваємо її та… Знову починається мандрівка – серйозна та важка, яка вимагає зосередження. Ця зустріч з книгою спонукатиме вас до роздумів, а може навпаки, стане доброю нагодою до відпочинку й розваг, розвеселить читача жартами й цікавими пригодами.

    Вашим найнадійнішим другом, помічником, порадником і джерелом мудрості є книжка. Жодні засоби інформації не можуть замінити її. Думки, пробуджені книгою, є мовби добре обробленим полем, на яке насіння знань падає, проростає, дає урожай.

     З прадавніх часів, відтоді як людство винайшло писемність,

 книга стала необхідною, як життєдайна вода, для всього, що народжується і зростає на нашій квітучій планеті. Тому до неї, в усі часи ставилися з неабияким трепетом та пошаною. А як же тепер, коли стрімке ХХІ століття несе величезний потік інформації з інших джерел? Радіомовлення, телебачення, мережа Інтернет – усе це також набуло в сучасному світі неабиякої ваги. Без цього вже неможливо обійтися. У планах на майбутнє – створення медіа тек у бібліотеках. Це , звичайно, дуже добре, відкриються нові можливості для доступу до інформації, стане значно легшим її пошук. Але книга як цінність духовна, як цінність моральна і інтелектуальна, як джерело навчання дітей не можна и втратити ні своєї виховної ролі, ні свого значення для людського суспільства, бо навіть у століття високих технологій людина не може обійтися без читання.

       2. Виступ сільського медичного працівника.

     ( фельдшер інформує про важливість дотримання правил гігієни зору під час   

                                               читання)

       Зір відіграє важливу роль у всіх видах трудової діяльності людини та є необхідним, тому його слід берегти. Для попередження порушень зору дітям потрібно дотримуватись ряду гігієнічних правил                                                           ( медпрацівник розповідає про правила гігієни зору та відповідає на запитання, дає стислі консультації).

 

       3. Виступ шкільного бібліотекаря.

 

  Бібліотекар інформує про роботу бібліотеки, спрямовану на розвиток читацької активності учнів; демонструє видання з книжкових виставок, надає рекомендації щодо комплектації дитячих бібліотек вдома

 

        4. Книжкова вікторина

  Присутні об’єднуються в дві команди  і за кожну правильну відповідь отримують один бал.

                                           І тур

                          З яких творів ці рядки?

1. Село на нашій Україні – неначе писанка село…

                                     «Княжна» Т. Шевченко.

2. Еней був парубок моторний і хлопець хоч куди козак…

                                «Енеїда» І. Котляревський.

3. Я візьму той рушник , розстелю наче долю..

                                       «Пісня про рушник» А. Малишко

4. Ой вишеньки-черешеньки, червонії, спілі, чого ж бо ви так високо виросли на гіллі…

                                 «Вишеньки» Л. Українка

 

                                Запитання

1.     Як  у слов’янській абетці називалась буква А ? (Аз)

2.     Який слов’янський князь заснував велику бібліотеку в церкві святої Софії?

                                          (Ярослав Мудрий0

3.     За яку ціну дід купив козу-дерезу? (за три копи)

4.     Скільки звіряток влізло в рукавичку?    (сім)

5.     Як звали героя українських казок  з булавою?  (Котигорошко)

                                               ІІ тур

                     Закінчити приказки про книгу

1.     Книги – міст у ….(світ знань)

2.     Золото добувають із землі, а знання з ….(книжок)

3.     Хто багато читає, той багато…(знає)

4.     Книги – ключ до …(знань)

5.     Дім без книги – день без…(сонця)

6.     Книга вчить як на світі…(жить)

                                          ІІІ тур

        Книга в бібліотеці  ( читачі відповідають на питання).

1. Як називаються письменники, які пишуть для дітей?    (дитячі)

2. Люди , які пишуть вірші, називаються….(поети)

3. Хто ілюструє книгу?    (художник)

4. Хто автор казки «Рукавичка»     (народ)

5. Як називають заклад, у якому зберігають книги?   (бібліотека)

6. Як називають книги, за якими учні вивчають навчальні предмети?   (підручники)

7. Де створюють книги? ( у друкарні)

8. Кого називають Кобзарем українського народу?  ( Т. Г. Шевченка)

                                        ІІІІ тур

 Визначення переможців в конкурсі «Кращий читач шкільної бібліотеки»

Нагородження грамотами відбувається в супроводі урочистої музики.

 Також закінчилась і наша вікторина. Зараз підрахуємо бали і дізнаємось, яка команда перемогла.

 

       5. Підсумки заходу, слово бібліотекаря.

 

     Мабуть, немає такої людини, яка б не зверталась до книги під час навчання або відпочинку, для пошуку нової необхідної інформації та просто для розваги. Нині важко собі уявити особистість – робітника, службовця, бізнесмена, студента без особистої бібліотеки, без книг, журналів, газет. У народі кажуть: «Хто багато читає – той багато знає».

      Кожній людині потрібні книги з різних причин: одній – для навчання та роботи, іншій – для підвищення власного культурного рівня чи просто цікавого проводження часу. Але всьому людству книги просто необхідні.

     Я сподіваюсь, що всі присутні поділяють цю мудру думку. І на згадку про цей калейдоскоп , який відбувся, отримайте ці пам’ятки. Вони стануть вам у пригоді. На завершення хочу побажати вам, юним, допитливим, старанним! Сміливо пірнайте в глибини наук, і ви обов’язково знайдете свої « дивної перли». А хто володіє перлами, той багатий. Це багатство, яке у вогні не горить та у воді не тоне, якого ніхто не може відібрати.

 

 

Категорія: Масова робота | Додав: School (06.02.2014)
Переглядів: 1110 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Годинник
ПОШУК
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

Національна дитяча гаряча лінія

Національна дитяча гаряча лінія

Відділ освіти Краснокутської районної державної адміністрації

Краснокутська селищна рада


Copyright MyCorp © 2024